4.3.09

GUGLOM DO UZVIŠENJA!

(klikni nasliku)

E jarane, kacmo kod straha, priznaću da je... ovaj... jedini razlog zbogćega sam odugovlaćjo iznjeti moje opservacje ovdje na strancama ćudesa, iako me je gospodin Guglić ohrabrijo nakon konsultacije s njim, upravo strah. Ćuvajuči krave na vlašiću i razmišljajući malo vako malo nako o misterjoznim formacjama znatiželja me odvela (ko i uvjek) na gugl-ert. Prilićno me spićjo šok i kacam otkrijo taćno u podrućji gornje mahale, đe sam dobjo ovu federalnu donacju za velku svećanu salu sad zanove sezone, jean piramidalni strakćr… ovaj… piramidalno uzvišenje.

Utijecaj gospodina Guglića neb trebo spominjati, prateći sve što se događalo s ćudesima u Bosni, moram priznati, vratlo mije vjeru u ćudesa, otvorlo svjest...


Rado bi postavjo hiputezu i otvorjo strućnu diskusju: Ko nako patrijocki vjeruje da ove fotografje od mene lićno uslikate iz svemira skrivaju… ovaj piramidu?


(moreš i ovdi klikanti)

Ovcam malo približjo kameru.



(kliknider ga iovdi)

Ovcam još više približjo kameru i ucrto strane svjeta.

Orjentejšn prema sve ćetri strane svjeta je prfekt.


Autor teksta: A.Ć.

Nema komentara: