11.3.08

Misteriozan slućaj na sondi broj ćetri ce

Neki dan sam upalio bager i uobićajenom stazom sam se uputio prema prilaznom platou piramide u Izmonoj bašći. Prilikom manevra sam ovaj put pazio da ne prećeram gusjenicama preko paprika jer je ona Izmina prošli put šajbu mi razbila kad sam gusjenicama satro haman sav kupus dok sam se okrećo. Sad mi malo puše kroz kabinu. Prišo sam sondi brojćetri ce i poćeo sam pažljivo i strućno da skidam slojeve zemljišta i proširujem sondu. Odjednom sam primjetio jedan mali zeleni leteći objekt koji je proletio s lijeve strane kabine. Isprva nisam obraćo pažnju, al kad se taj mali crveni svjetleći objekt opet vratio i lebdio ispred kabine, onda sam primjetio da sa bagerom nešto nije u redu, jer je odjednom poćeo da stoji u zraku, nije se više krećo po zemlji.



Ja nisam gubio pribranost, ušalto sam u rikverc i dodo gas do kraja. Al bager se nije pokrećo i dalje je stajo u zraku, gusjenice su mu mirovale. A ja iz iskustva znam da bi moro krenti, jer sam ga bio već upalio i sve to. Taj mali žućkasti objekt je počeo odjednom da kruži oko kabine. Nakon nekog vremena taj mali šareni objekt je brzinom svjetlosti odletio. Tad se bager neprimjetno spustio na zemlju i ja sam imo punu kontrolu nad mašinom. Meni se tu onda više nije kopalo i ja sam odma kreno u rikverc preko paprika. Ugasio sam motor i nazvo Izmu da mu isprićam o slućaju. On mi reće da je upravo na jednom press-klipingu i da nema vremena, ali da će hitno poslati vidologe o ostale strućnjake da izvrše satelitska snimanja. Dok sam ćeko ostale strućnjake, uzo sam lopatu da oćistim sondu jer su kolone turista već poćele polako ozdo iz ćevabđince Tuta-n-Hamo dolasti prema platou. Kad je sonda neuredna i u njoj leže grablje i otkotrljano kamenje, onda to nestrućno izgleda i turisti tu onda ništa ne viđaju.


Sonda broj ćetri ce

Nema komentara: