31.3.08

SKOK IN CITU OD TRIJES METARA!

Fantastićni i fotografski ubjedljivi program multidiciplinarnog projekta, koji koristim ko strućni uđbenik dab se pripremjo zavu frst internešenal sajentifik koferens, odo je tajnu kojab se preliminarno mogla zvati arheološko ćudo. O ćemu se radi? Megalitni kameni blok je skoćjo ćitavi trijes metara in citu! Na stranci osamdesiosam piše vako:

Na Sl.69 dat je tlocrt megalitnog kamenog bloka od sitnozrnog pješčara (K-1), 260m od ulaza u tunel Ravne, Visoko, debelog 30cm, širokog 140 cm i dugačkog 260cm, neobičnog artističkog oblika, kao lik morskog morža, sa debelim kratkim repom, sa vrlo glatkom, uglačanom, ravnom površinom, na kojoj su urezani brojni nepoznati skupovi i slovni znaci, kao iz nekog prastarog pisma, kojeg smo nazvali preliminarno "Proto-pismo Visoko."

Na stranci stodvanes je odgovarajuća skica:

Ja seb ovaj fenomen ne mogu objasnit. Neja veze, ode sad malo skoćti na balkon i faćati fotone!

2 komentara:

Izmo Ekspert kaže...

Piso sam onim profesoru Repovcu daga prijupitam jebli imene primijo na doktorat pamise još nejavlja. Jelto štoje foteljaš il šta? Će ga se boje ti naši strućnjaci? Jel im to naša istraživanja izmiću tlo pod nogama?

antifoteljas kaže...

Dragi Izmo, poštovati osnivaću,

moja premisa je dace Repovac ne javlja jerbo sti osnovo najveći đio-arkeolođikl prođekt. A i gužvara je sada na tim foteljaćkim ustanovama. Jesmu poslo esemes?
On je morebit svatjo da će morati jope isponova pisati ćitavu istorju, pa ga je i zato strah javtice.
Ja sam još uvjek samo kandidacki sa doktorackim radom...

Naša istraživanja idu hrabro dalje!