30.3.08

Zekulja s Vlašića otkrila piramidu!


Krava Zekulja koju je za mene Izmo izbijo ko donacju se ispostavla ko sasvim neobićna krava. Metodom promatranja zakljućjo sam da Zekulja za razliku od drugi krava ima svoju misiju. Kako sam došo do tog zakljućka? Oćero sam je na Vlašić da je moj amiđa ćuva jer je on strućnjak za to. Međutim, on mi je prekljuće esemesom javjo da se Zekulja ćudno ponaša i da poslje ispaše ne ide u štalu nego ćući na litci i bulji u dolinu. Ja sam onda ošo na Vlašić do mjesta đe amiđa mi reko da Zekulja ćući. Brzo sam pronalazio argumente u prilog ideji da je ovdje rijeć o fenomenu kojib trebo strućno biti ispitat. Razmišljam na glas “… ovdje je piramida ispod nas, a mi smo trenutno na vrhu Vlašića …”. Zekulja afirmativno klima glavom. Ćinjenca da sam od tolko brda koje posmatrać u dolini more viđati odma ugledo onu u koju je gledala i Zekulja nije slućajna.



U životu sam naućjo da koncedencje ne postoje... već znakovi, koje treba sljedti. Na nekoliko mjesta iza amiđne štale iz trave vire kamene ploće. Dal su te ploće poploćali u doba srednjevjekovne Bosne il je ipak rjeć o ostacima gradnje starje civlizacije? Znaći, ako je rjeć o blokovima koji su plod ljudski ruku, onda oni mjenjaju historju ne samo ovog kraja.

Kamena ploća iza amiđne štale sa ćudnom strukturom

Nema komentara: